Ljushuvud...

...NOT. Ibland undrar jag varför man i hela världen inte föddes smart? Varför får andra vara det och inte ja? Taskigt ju! Jag fick ju ett par finfina högtalare i juklapp och kopplade för första gången in dem i fredags, men av någon anledning (A) så kommer jag inte ihåg alls hur man gör nu. Åhhhhhh, blä!

Idag har man varit hos Smulan och sjukat sig med henne. Jag har feber och är galet förkyld. Båda är riktiga sjuklingssjuklingar, stackars oss:P Men med massa godis, glass och BeckNeck så mår man ju bara så mycket bättre, hehe:P

Nu ska jag i min ensamhet ta och laga mat och sedan chilla framför TV:n hela kvällen, pepp på otaggad kväll, nice:)

Ha det bäst och börja förfan inte se ut såhär!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag har ingen aning om hur vi blev såhär flummiga(A).

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0