Sjuk, fast helt okej

Haft en riktigt bra sjukdag. Bells och Julle plingade plötsligt på dörren, med en påse med blåbärssoppa, apelsin och wienerbröd med sig. Snacka happyface jag blev:D Snackade och hade det allmänt super! Även fast jag idag tagit x-antal Alvedon för att få ner febern. Men nu mår jag som en, ja, nått friskt, så det är najs:D

Julle stannade kvar med mannen medan Bells drog till stan, och vi hyrde film. Skräckis, såklart! Drag me to hell blev det, efter mycket om och men. Tekniknördarna var i farten och efter en timme, med typ 5 samtal till brollan plus massa fipplande med sladdar och knappar, så blev det filmtajm:P Julle och jag roular på detdär(A)

Käkade middag ute i solen och har haft en såndär perfekt Julle & Emme- dag som det bara kan ble, hääärligt:D

Bilder på oss plus Swimp Swomp. Naaaaajs:D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0