Todays riding

Julle följde med mig och Linne till stallet today. Fett nice, och kul med någon som bara har sett hästen på bilder och sen ändå ser förändringen som det faktiskt har blivit på lilla Bejbsan:) Julle tog oxå en hel massa grymt bra bilder när vi red. Här är några, vi körde dressyrproffs idag med vitt, snyggt som tusan:)




Värsta fina galoppbilden:)


Hon har en sådan fin aktion (bra Julle, fackord är det rätta)!


Snyggingen min<3



Hon kämpade på som sjutton, men oj vad hon var trött! När vi skulle trava av bröt hon av flera gånger för att hon inte riktigt pallade. Så det blir skrittur i morgon och en promenad på tisdag. Det förtjänar hon verkligen då hon jobbade så himmla fint idag<3

Sedan har hon ju haft en väldigt skum man ett bra tag, legat halvt ner och lite har gått öcver på andra sidan halsen. Jag klippte ner den till kort liggande man i typ juli och den har forfarande inte lagt sig. Och smart som jag är kom jag på det först förra veckan att det ju är hennes hals som gör att den aldrig lägger sig. Hon har ju musklat sig som sjutton så den står liksom bara rätt upp. Så det blev tillsnyggning idag. Stubbade den, så nu är hon helsnygg igen:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Elin

Ni är så fina tsm :)

2010-09-13 @ 07:15:16
URL: http://ellasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0