Skolan

Sitter i Green Room, som vanligt. Bec och jag ska jobba engelska, snart. Började med engelskan idag, haha, massa skumt med datorflexgrejjset, helspejsat ju. Men funkade faktiskt. Hade sedan Swedisch och gick en tur bland valstugorna. Lunchen bestod av någon konstig pasta, men hungrig som jag var åt jag upp allt. Jumpan dissade jag då förkylningen inte orkar med ett stenhårt styrkepass. men satt och kollade på när de andra sprang omkring, lekte häst, haha, gjorde armhävningar och Jesse skuttade runt i klackarna. Haha, så hon:P

Blir ingen städning idag, gört på torsddagar i stället då jag måste till skolan efter umpan och jobba engelska. Så ska hem, skjutsar Linne på pakethållaren, och chilla lite innan jag dra och rider. Saknar redan min älskling<3

Ska komma på nått kul att blogga om i kväll, utrustning kanske? Förslag?

Är nu sjukt sugen på godis, vill ha massa NU!

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0