Home again

Äntligen hemma och har precis käkat middag. Mörkt det är nu asså, herregud var deprimerande det är med mörkret, tycker om hösten, bara det att mörkret liksom kunde sluta att infinna sig liksom. Me don't like the dark! Men så är det med hösten, det blir kallt och mörkt. Höll typ på att frysa ihjäl i dag när jag gick från bussen till stallet. Uschannemig vad det blåste, fast ällllllskar luften, den blir så klar och härlig (Linne vet precis vad jag talar om, haha). Red ut med Stina, för trött för att tömma henne, longerar tomorrow instead. Hon var så duktig och fattade vänster galopp idag, fast jag bara bad om galopp, ingen särskild. Så great, hon blir bara bättre och bättre den hästen alltså<3

Nu ska jag gå och sätta mig i sängen, bara borsta tänderna först:) Bra att ha det gjort liksom:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0