Goder Morgon

Goder morgon, både herre och fru, vi önskar eder alla en fröjdefull jul...

Haha, lite såhär julstämning på morgonen den 18 september. Närå, du behöver inte oroa dig Bec, jag SKA inte börja spela julmusik än, på ett par veckor i alla fall:P

Linne och jag kom på när vi red i torsdags att vi älskar att sjunga julsånger på vintern när man rider. Konstigt egentligen, för jag sjunger nästan aldrig när jag rider annars, men just på julen så brukar jag stralla för full hals på hästryggen. Speciellt "Nu tändas tusen juleljus" den är väldigt populär. Men tänk vad mysigt det faktiskt är, att sjunga när man rider. Gillart! Men nu ska jag och Linne börja spela musik i alle fall när vi rider så vi kan digga lite:)

Har dragit igång nya telen, såhär ser den ut om nu har glömt:)


Den är dock mer rosa, denhär ser ju lila ut:S

Men guuuud så skönt med en ny mobil, som man faktiskt kan göra annat än bara messa och ringa med. Ska bli toppen att kunna lyssna på musik igen och kunna ta kort med phonen. Nice, nice:)

Nu ska jag äta frukost och sedan dra till stallet för longering av min lilla nallebjörn.

Ha en nice dag<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0