Billionare

Igår drog ju Bec och jag till Nea, för födelsedagsfest. Var mysigt, och god mat, förståss. Sedan fick vi skjuts in till stan och traskade till Kalas. Var där och röjde till stängning typ. Sedan tog vi Hanna, jag och Bells) taxi hem till mig, åkte med privatchaffisen, hehe. Lyxigt! Bilderna från kalas skulle komma upp på måndag sa Björn så de kommer tomorrow:P

Idag stack jag till stallet medan småflickerna mornade sig lite längre. Linne och jag red en vända i skogen och sedan lite på ängen. Dressyrade lite och ponnyn fattade rätt galopp i vänster båda gångerna:O Apaduktig:)


Körde på ljusblått today med, dock så ser det ju vitt ut på bilden:P


Tjusiga vi<3

Och de har satt upp hagarna till nya stallet, åhhhh vad vi är taggade på att flytta nu alltså! Ska bli så galet kul:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0