Alors on danse

Efter stan med Bella Bus drog Linne och jag till stallet:) Red ut en sväng på pollarna. Gick prima ballerina, förståss! Massa pics nu:




Mage/höna, beror på hur man ser det, hahahahahahah.


"En sjöman for till III, för att lära sig om LOVELOVELOVE, och när han kom till YOUYOUYOU, så fanns där bara I LOVE YOU!" Hahahaha, Linne alltså:P


Tanis och jag var fjortisar, rosa:) Och Linne och Ims var sjuttisar, hahahaha!


Första gången för Pinnen i westernsadel.


Fjortis vare:P


Och igen, hahahaahahahh.


Bejbibus<3


Hahaha, liiiite bakom lod där:P






Linne goes westernstyle.


Suuuuuddigt!


Irma.


Mycket tjusigt ekipage:P


Hahahah, moi.




Hahah, har man ny mobil så har man.




Hon envisas fortfarande med att försöka äta med bett i munnen, men hon kan bara inte tugga, hahahahh.




Ser inte hästen glad ut får man improvisera, hehe.




Bebisarna har likadana täcken, fast ims har blått...


och Älsklingen orange/rost:)




Hela flocken, och våra är de surigaste, hahaha, märrar alltså:P

En toppenftermiddag alltså, och kväll då:P Linne och jag fick skjuts oxå, så det gick mycket fortare:) Lyssnade på partymusik på vägen oxå, så sjöng och garvades gjorde det en massa idag. Och planerat inför tiden med hästarna har vi gjort, så bra ideer. Good we are<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi är bäst ju! :D HAHAHA OCH BETÄCKNINGARNA, hahaha jag dog!

2010-09-08 @ 21:51:01
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0