Rubrik

Lite pics from the day:


Snyggingen Linne today, hot like your not, hahahah:P


Bec och Rasmus, som för övrigt var väääldigt flumm idag, typ som vanligt dårå:P


Bec försöker typ meditera eller nått, elllller så blinkar hon bara, hehe.


Kolla noga, det är jag och Linne faktiskt.


My sweetheart.


Och min uteoutfit, plus vantar såklart, kallt nu ju.

Green Room var galet idag, har flummat som fasen. Och "vissa" pojkar
(Rasmus och Pelle) har typ skrämt livet ur mig både en och två gånger idag, knäppisar:P

Got my passport now. Ser ju faktiskt helt okej ut på bilden, kanske ska gå runt med det i stället för legget där man ser helt fuckad ut. Hmm... I alla fall så cyklade vi hem till Linne på vingliga hjul, kan ju inte säga att man är bäst i världen på attt skjutsa direkt, hehe, även om det faktiskt KAN gå bra ibland:P Kollade på "Marie Antioanette" (stavning) och blev helt exalterade av allt fint, älskar ju pasteller, massa krusiduller och guld, galet fint allting liksom:)



Gjorde en av de bästa pastasalladerna ever och smaskade i oss samtidigt som vi typ halv garvade ihjäl oss, och faktiskt pluggade till provet. Kollade på Familyguy ett tag oxå och sedan drog jag hem.

GALET bra dag<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0