Katagorisera mera

Herregud vad drygt. Håller på att katagorisera mina inlägg, har inte gjort det förut ju men nu har jag börjat, och vill förståss att ALLA inläggen ska vara det, vilket gör att man ska palla att fixa 600 inlägg:O OMG säger jag bara, men har räknat ut att ifall jag katagoriserar typ 20 om dagen så är jag nog klar om nån månad, yej:S Oj vad mycket katagorisera det blev nu då, i dessa meningar:P

Men ja, det är väll bra, typ. Kollar bloggar, som vanligt, älskar när man hittar nån ny rolig blogg att följa. Vädret är ju faktiskt på bättringsvägen nu, det gillar vi.

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Imreruna

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-01-27 @ 10:08:48
URL: http://imreruna.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0