In school

Undra hur många gånger jag haft den rubriken? Typ hundra? Men anyway, började med engelska, allt krånglade, fuck på det, sedan svenska och jag kom på värsta braiga ämnet att debattera om, värsta nöjd. Lunch, åt typ inget, så nu är jag massa hungrig, typ. Jumpan pallade jag inte vara med på, dessutom var jag ju så smart och satt länge vid datan i morse så jumpakläderna stannade ju hemma. Meeeen, nu sitter jag i Green Room med Jesse och Bec och ska typ plugga, usch. Drar till stallet sedan då, men är galet taggad på at hitta på nått, bara dra en runda på stan eller nått, hmmm... jobbigt läge:P


Gammal bild:P

Nepp, plugg vare;(

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0