Hello Seattle

Ridkläder, det är något vi alla (hästfolk) behöver. Och det finns så mycket snygga. Jag har aldrig haft särskilt snygga ridkläder, typ blandar med vanliga kläder som jag bara använder i stallet. Detta för att jag prioriterar inte det. För mig är det viktigare att spendera pengarna på saker till hästen. Vad jag har på mig spelar ingen roll så länge hästen är snygg. Meeeen, visst skulle jag vilja ha alla dedär snygga plaggen, här är några exempel på sånt som jag INTE skulle banga på:P


En brun outfit:











Och en marinblå outfit:







Och två andra:


Har ju gula ridbyxor och strumpor, så varför inte matcha med en tjocktröja.


Och en gosig stallmössa, att skutta omkring i, såååå mysigt.

Produkterna kommer från Hööks och Horze.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0