Finaste Bells

Har precis lagt på efter att ha pratat med Bella på telen. Nu känns det lite bättre. Mitt liv är så galet stressigt, har så mycket för mig hela dagarna att jag knappt hinner andas, vilket passar mig eftersom jag älskar att göra massa hela tiden, men ibland blir det bara för mycket. Jag hinner inget mer än att vara i stallet, träffa de närmaste kompisarna i klassen och kanske nått mer i veckorna. Men jag vill träffa andra kompisar oxå, dem jag knappt träffar, och hitta på saker, helt random, men det hinns inte med. Så just nu fick jag bara ett sånt jäkla ryck, vill bara vara hemma i typ en vecka och bara göra just ingenting. Typ bara åka ut till stallet och rida och sedan hem igen.

Känner oxå att jag vill flytta till en egen lägenhet. Vill ha det lugnt runt omkring mig. Inte hela tiden känna stressen av att jag behöver gå runt i lägenheten och plocka grejjer, tvätta, plocka i och ur diskmaskinen. Att bara kunna vara helt ensam hemma och bara får ta hand om sig själv, ingen annan. Det vore så härligt. Men kommer fan aldrig ha råd att skaffa något eget, är så luspank hela tiden så det är galet. Har bara råd med hästen, inget annat kan liksom slinka förbi.

Men Bella gjorde mig gladare igen i alla fall. TACK finaste du<3

God Natt!

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Anonym

BBY!! Dt är lungt, såklart att jag alltid finns där fär deeej! Allt kommer lösa sej, bara att ringa dag som natt om dt är ngt!<Love u!<3

2010-10-21 @ 14:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0