Guten Morgen

Solen skiner och himmlen är blå, kan det bli så mycket bättre då?! Det är Emils birthday todasy så man ska ut till pappa och fira. Men jag har ingen present, för att jag har bestämt att inte ge någre presenter eller julklappar detta år, för att jag helt enkelt INTE har råd. Detta suger då det känns så jäkla taskigt:S men jag är ändå apadålig på presenter, tror nog ingen vill ha av mig egentligen så...hehe(A)

Men nu ska jag göra frukost och sedan ta en promenad, ska bli så skönt, i detta fina väder:) Sedan till stallet en snabbis, bara fixa foder då prinsessan vilar today. Sedan hem till pappa.



På kvällen vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske blir det krogen eller bara vara hemma, får se:P

Ha nu en bra dag, för alla dagar ska vara mer eller mindre bra, så det så:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0