Solvalla

OMG what a day, det var igår. Vilken helspäckad dag det blev. Stina och jag träffades på stationen typ halv 9 och traskade till Åhlens för att hämta ut biljetterna på ATG-ombudet. Men det öppnade förståss inte förän 10, hallå, tänkte dem inte på Stina och mig eller?!Men, men vi tog tåget till Upplands-Väsby och sedan pendeln till Solna. Därefter buss till nått ...torg (har jag för mig) och sedan en till buss till Solvalla. när vi väl var framme blev jag taggad till tusen. (Mer än innan alltså, hahah). Vi traskade runt ett slag och träffade sedan Dalle och Viktor, toppenroliga snubbar de där. Vi satt med dem på E-läktaren och hade världens bästa utsikt över banan.

Pics from tha day:






Invigningen,fett snygga hästar!


Järvsöfax, det ni, avis va?!


Torbjörn Jansson och Inside Broline.


Björn Goop.


Dalle, men en väldigt konstig min, hahaha.


Viktor, Stino and I. (Min frissa är störd, I knowe).


Coolaste bilden ever, tagen av mästerfotografen Dalle;)

Trav, trav, trav, det är så jäkla kul! Det går så fort och man blir så taggad så det är helt sjukt. Hästarna är så sjukt häftiga, sånna muskelpaket och ja... herregud, det är bara sååå coolt. Vi drar lätt dit nästa år igen Stina! Helt klart! TACK för en helt underbar dag Stina!

 Vi kom tillslut hem igen och jag drog en snabbis till stallet och red ut barbacka med repgrimma på Imsan. Mys!
...

idag har jag varit hos Lotta och ridit Snoddas i ridhuset tillsammans med Lotta och Kalle. Longerade sedan Esak och dubbellongerade/tömkörde en sväng med Pressen. Saknar honom något otroligt, han är en sån underbar liten häst. Och som han var pigg sedan! På banan skötte han sig exemlariskt men sedan i skogen blev det piggelin. Han trav/taktade hela tiden nästan och skuttade runt och hade sååå kul. Han är så mys den ponnyn<3

Sedan snabbt hemtill pappa och fixade kaninerna och sedan till stallet. Red ut på Imsan och tömkörde Tanis en sväng. De går ute nu dygnet runt, skönt men hoppas inte myggen äter upp henne helt, min lilla Bejbi<3

Jahapp, ska sova nu så jag kan plugga i morgon.

Juste, har kommit på det att jag skriver så jäkla snabbt på min dator nu, för att jag bloggar så mycket, hightec jag är asså, hahah.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: stina

helt sjukt roligt var det!!!!!!!!! TACK för vårens typ bästa dag! :D Och bilden på oss tillsammans från förmiddagen är feting tuff. Du har knallblå ögon och jag typ "knall"gröna ;) och Tobbe vann med Inside Broline :)

2010-06-01 @ 09:03:43
URL: http://stinameidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0