Sitter i skolan

Japp,duktig här, ska skriva en grejj om typ marknadsföring, jobbigt. Men Jesse, Becce och Linne är här så det är skojjsigt;P Girlpower!

Juste min bejbi har visst blivit riden massa,typ inriden och lite tränad så nu jäklar ska det ridas. Ska börja träna henne ordentligt nu,kul,kul:) Rider massa med Stina nu,fett nice. Bassie är så snäll så det är perfekt.

Ledsen att det aldrig kommer några bilder men jag bor hos mamma nu på heltid så jag kan inte ladda några batterier till kameran, hehe. Men ska leta reda på batteriladdaren så jag kan ta en massa pics. Ica var med i fredas och red och hon tog bilder på oss,Bejbi och jag, så får väll dem nån dag;)

Värmen som är nu är ju bara så underbar. Älskar den, solen is my best friend. Hoppas man hinner sola nån dag så man blir lite snygg;P

Höres,my lovers<3

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0