Regnet öser ner

...utanför mitt fönster, skojj väder här alltså. Men så blir det ju ibland oxå, tyvärr. Ville ut till stallet och gosa med pollen nu ju, men det blir nog fram mot kvällen när det förhoppningsvis har blivit bättre väder. Nu vill jag bara ha filmkväll, någon som är intresserad? Sugen på att bara mysa.

SKA ta bilder nån dag, men batterierna värkar ladda sig väldigt långsamt, satt i dem i laddaren i går morse och det lyser fortfarande rött, hallå liksom, haha.

Gårdagen var fett chill, hade mina nya leggins och blus på kvällen, fett snyggt, älskar heta outfits, haha. Synd att man inte tog kort bara. Men vi skuttade till Ekonomikumparken och käkade med Becce och Jesse. Sedan skulle de dra på fest med linnea och jag var lite opepp, jag fortfarande förkyld dessutom, sååå... Men vi stack ut på en cykletur i stället, helkul var'e. Vi drog runt på massa ställen som vi alldrig typ sett förut så det var skoj. In en snabbis på gränby centrum oxå och sedan möta upp filip. Blev filmtajm med Baksmällan hos honom, fett kul film, garvade ordentligt alla tre;)

Har nu en riktig latisdag framför mig, käns lite depressing men jaaaa, vad ska jag göra åt saken liksom. Någon som vill hitta på nått så är det bara att höra av sig!

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0