Promenad/springtur

Japp, duktiga jag är i farten. Var precis ute och sprang/promenerade. I am so duktig. Var grymt härligt att bara få komma ut i den friska kvällsluften och se skog och natur. Varit hos pappa idag efter stallet. Montis var ängel idag, tog oss en långpromenad och hon var livrädd när vi gick över bron men hon litar så troligt på mig att hon utan tvekan går över ändå<3 Det kan man kalla förtroende det<3
...
Har fixat massa med småbebisarna oxå (kaninerna) och solat lite med Emil och Mova. Nic, nice:)Är inte pepp på matteproven alltså, kommer att få så mycket IG, eftersom jag är dum i huvet när det gäller sånna prov. Jag förstår alldrig texten, liksom frågorna, de är så knäppt. Men man ska till Lotta imorrn, yej. Har längtat så för att äntligen få tid till det, härligt, härligt. Undra hur alla hästar mår?! Saknar dem något otroligt och liksom bara att få vara där.
...
På kvällen är det clinic med Maria, så taggad, ska bli fett skojj:)
...
Nepp, sussa ska man göra nu, herrå my lovers<3
...
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0