Aktiv bloggare

Eller inte. Har hänt mycket denna vecka. I tisdags var jag med Linnea och Jesse till Eke och fotade Pegge och Maritzis. Fick även prova att rida Maritza. Gudarns vad kul det var, hon var helmys men pigg som en jaaaa... nånting, pigg i alla fall. Fett skoj och det såg så bra ut när både Jesse och Linne red. Finis pollar, ska lätt med fler gånger.
 I onsdags red jag Camaro på Akka,  gick bra, självständig ridning vilket passar oss bra, då jag kan kräva lite mer av honom. Duktig som har är kämpade han på men när det blev för mycket sammling bockade han, hehe, duktiga Camris<3
Sedan följde Linnea med till Tanis och hon visade sig från den bästa sidan alltså, inte. Gjorde däremot vädens finaste capriolsprång, konster kan hon ju;) Försökte lära henne fina cirkustrix men Linnea och min hjärna fungerade inte riktigt så vi sträckte oss så långt som att hon skulle lyfta höger fram när man sa lyft. Hehe, men det funkade faktiskt, till slut.

I torsdags red jag ut på älsklingen tillsammans med Stina och Bassie. gick kanoners, galopperade till och med. Duktig ponni<3 Har bestämt med Stina nu att vi ska rida tillsammans minst en gång i veckan så Tanis får lite träning.

Friluftsdag i fjällnora ar vi oxå haft, fett kul säger jag bara och jag slog Pascasls rekord i stövelkastning, stolt! Lärde oss att tända eld med tändstål oxå, fett coolt. Skojj vbare!

Red ut på en längre tur i går med sellis. På Imsan, hon jobbade på ordentligt, duktig som få. <3

Lite bilder kommer här:











Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0