Underbaraste skolan

Har sagt det förut men säger det igen, ÄLSKAR min skola. Seriöst det är den bästa skolan ever. Alla är så jäkla bra, så sjukt skönt folk som går på REALGYMNASIET Uppsala<3 Vi har fan aldrig tråkigt. Jag menar t.ex igår på matten, haha normala samtalsämnen vi hade, right:P och idag när Linnea, jag och Jesse kollade snygga killar på google, luncherna som alltid är fullspäckade av skojj, eller i alla fall om man får mat som inte luktar kattmat (Jesse, hahah), och green room, det bästa rummen av dem alla som alltid är fullt av kaksmulor och annat skojj;)  Ja och sist men för sjutton inte minst, våra fantastiska lärare som ALLTID bjuder på sig själva till 110%. Jag menar hur kan man ha det bättre? Kolla Stinas eller Jesses bloggar för att se tidernas bästa film som våra underbara lärare gjort. Jag lovar ni kommer garvaXD Realgymnasiet forever<3
...
Red Bassie idag, gick bra men hon var lite knasig, inte som förut. Tog sedan en sväng med Montan i corallen. Hon var så sjukt duktig! Lyssnade grymt bra. Lydig som få:)
...
I morgon ska jag slappa, oki, ska städa hos Britta och till stallet men annars, hihi. Men är grymt partysugen, vill festa:P
...
Ska kolla ponnyakuten nu och sedan typ gå och sleepa, så ciao.
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: jessica

Vi GILLAR heta pojkar på google:P haha och maten luktade verkligen katt mat:O haha men vi är bästaste skolan ändå:D <3

2010-03-06 @ 14:20:32
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0