OMG jag är här igen

Japp ett inlägg kommer hgär. Men inget långt sådant då jag måste springa till bussen strax. Jag är så jäkla stressad nu för tiden att jag i går kväll somnade med migrän. Vaknade igen vid etttiden av att mitt huvud höll på att sprngas. Jag hade inte ätit någon middag för jag ville ju bara sova så käkade lite yoghurt. Men sprang sedan sabbt in på toaletten och spydde. Tog tabletter och gick och la mig igen. Vaknade av pappa som frågade om jjag inte skulle gå upp, men sov ju så dåligt så jag skippade ridningen idag. Sov alltså lite längre och är nu pigg som en mört. Ska till Akka nu och käka lunch. Måste dra så jag hinner.
Pussar<3
XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0