Lördag

Tänkte just på hur det var när man var liten, en vanlig lördag. Man vaknade tidigt och skuttade upp till TV:n och kollade på morgonbarnprogram. På dagen städade mamma och pappa hela huset och man fick sitta i en soffa eller så för att inte bli blöt om fötterna. Man fick det berömda lördagsgodiset, som ju var så underbart.

Nu sover man tills nån väcker en, man kollar definitivt inte på TV på morgonen. Mamma städar alldrig, det är det jag som gör, när jag orkar:P Och lördagsgodis, hur underbart hade det inte varit om man fortfarande gjorde så, nu äter man typ mer godis i veckorna än på just lördagen.

Tänk vad gammal man har blivit, det var ju så enkelt när man var liten, man lekte hela dagarna och hade liksom inga bekymmer. Man red en gång i veckan och de andra efftermiddagarna var man hos olika vänner och lakte. Tänk om det fortfarande var så, så underbart. Kan en unge ens vara stressad?Tror inte det, de tar liksom allt som det kommer, medans vi strewssar ihjäl oss varje dag, det är ju sjukt.

Hehe, japp mina tankar såhär på morgonkvisten. Idag ska jag snart ut till stallet och ta en lång prommis med Montelli Tanis<3 Sedan hem och städa hela lägenheten, jippi;( Och sedan till stan för att gå på bio med Bec, Sass och Nea. Vi ska se denna heting jobba på skärmen:



Alltså helt seriöst, det borde vara olagligt att vara såhär jäkla snygg, han är typ universums hetaste människa. Vill oxå vara sådär snygg, fast tjej då:P Remewmber me heter den nya filmen. Verkar asbra, jag menar i vilket fall som helst så ser jag ju den bara för att han är med;P

Pussar och ha en härlig lördag mina älsklingar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Lauritzjasmine

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-12-22 @ 08:52:59
URL: http://lauritzjasmine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0