Bloggar mycket idag

Hehe, nu när jag bara är hemma kan jag hux flux blogga hela tin ju, skojj. Var i stallet för nån timme sedan och hon är fortfarande svullen, ännu mer än i går. Hon är dock inte halt eller så. Underligt och tråkigt, vill ju inte att hon ska gå och göra illa sig sådär. Humpf:(
...
...
Du Elin, du snackade ju på din blogg om att du vill rakpermanenta ditt hår. Haha vilket sammanträffande då jag oxå ska  göra det;) Pascal ska hjälpa mig, han hade nått bra grejjs som han typ får billigare från nått ställe. Snacka med honom vet jag. Snyggingar vi kommer att bli:P
...
Kollade mitt konta i dag då jag fått ett annat oxå och hoppsan jag har 966;- spänn på mitt bankomatkort. Gissa om jag blev liiiite lycklig. Hehe nu ska här shoppas;D
...
Juste Elin och Jesse, kan ni kolla om ni hade några ponnyskydd som ni vill bli av med? Vore super då jag börjar tycka det är lite jobbigt att linda nu:P Måste köpa skydd snart.
...
Orkar inte skriva nått mer.
...
Pussar<3
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Emme!

Jag har ett par svarta eskadron framskydd. Du kan få köpa dem för 40kr om du vill ;)

2010-03-08 @ 16:52:48
URL: http://ellasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0