Trött som fan...



I fredags såg jag ut såhär:





Joar tog studenten så fin skulle man vara:) duktig som jag är städade jag innan hos Britta och gosade lite med kissemissarna som nu börjat gå omkring i huset, så söööta. Jaja, mötte Joar när han gick ut ur skolan, kollade på deras flak och så, blev tagg på studenten nästa år;) Åkte sedan till stallet och jobbade älsklingen i corallen. Sedan hem och firade med folk, skojj, skojj. Sedan på kvällen åkte jag till Stina som fyllde 18.

Fortsätter detta inlägg senare då Linne strax kommer över för solning och jag måste fixa mig, ser ut som ett vrak, haha.

...

Hos Stina var det skoj, vi spelade Kubb och Linne, jag och Stina förlorade fast vi vann ändå, hahhaha. Pinnar i buskarna och spindlar, haha. Kollade på Wall-e men slocknade typ hela tiden. Men det var mys, Stinas birthday och allt liksom<3

Red med Frippe igår och det gick så jäkla bra. Tanis jobbade på som bara den och kunder till och med gå i kort galopp<3 Älskar den hästen så att det gör ont!

Min outfit igår:








...

Idag har man solat med Linnea. Fett mys, hoppas på lite bränna. Käkat världens godaste sallad och shoppat på Konsum.
 Linne och jag vi är goda vänner, fastän väldigt liiiiika,
och en sak har vi nog gemensamt, vi äger<3

...

Och så har jag lyckats att göra det dummaste jag någonsin gjort i hela mitt liv, fyfan vad jag hatar mig själv. Förstår inte varför jag gjorde så, jag är verkligen inte sån egentligen men det bara hände, tänk att några minuter kan förändra hela ens liv. Jag suger!




Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0