Party på Kalas

Vare igår ja, blev röjj;) Haha inga detaljer nämns, haha:PMen lite bilder, vi var populära framför kamerorna.


Fin min alltså, haha.Jesse ser inte direkt överlycklig ut;P


Gruppfota, så cute;D


Jag och Erik.


Kommer inte ihåg vad hon hette(Jesses kompis), Jesse och jag.


Naaw, så fina.



Visste inte att jag blev fottad där, därför min fina vimsblick;P


Jesse, jag och Erik.

Träffade mycket kul folk igår, det gillar vi;P

Måste nu dra, ska till Ica och chilla lite, sedan stress igen. I morgon blire stan med bästa Linne, köpa lite småsaker bara, måste förbi Hööks oxå.

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: jessica

Kim heter hon:P haha men igår var röj du borde vara med i kväll också:P

2010-07-17 @ 20:08:13
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0