My Birthday

Tjoho, det är min födelsedag idag, jag fyller 18 år, asså är man gammal då eller. Känner mig inte riktigt mogen nog att vara så gammal. Men det är en praktisk ålder, man kan göra så mycket.



Igår var det ju praktik och Becky och jag tog en lång skrittur med Kalle och Esak. Vi red en runda vi aldrig ridit förut och den var jättemysig. Kalle tyckte det var hellajbans att komma ut igen. Sedan gick vi en promenix med Pressen och tränade lite trix och lydnadsövningar. Han var gudaduktig, as usual. Kan buga riktigt bra nu<3Dubbellongerade sedan Tajpas och han var lydig och fin.

Så det blev en massa stallet igår och ska snart dit igen, ska till Britta och städa först. Jag är alltså ledig idag, inget skolk här inte.

Mamma och Jolle grattade mig nu här på morgonen och jag fick:

* Presentkort på 1000 kr för en säkerhetsväst

* Guldiga ljuslycktor

* Underkläder

* Svart kofta

Åt självklart tårta oxå. Kanske jag bloggar på den nya datorn nästa gång, hope so. Ska ju få den ikväll. KUL!

Nepp måste skynda nu, kyssar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Linnea

GRATTIS på födelsedagen Favvokussen!



KRAM från kusinvintamin!

2010-01-19 @ 09:22:19
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil
Postat av: Bec

GRATTIS gamling :P

Massa kramar <3

2010-01-19 @ 09:55:04
URL: http://becces.blogg.se/
Postat av: jessica

GRATTIS bästa Emme:P

2010-01-19 @ 10:51:51
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS EMME!!!<3

2010-01-19 @ 17:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0