Fredag

Halloj, internet funkar inte på min lilla älskling hos mamma, sååå tråkigt. så inget bloggande igår.Men har nu rast från engelskan så nu kommer ett inlägg. Vill ni läsa om gårdagen så läs Stinas blogg där hon drog upp hela dagen riktigt tjusigt. Som sagt så var vi alltså på muse'um, och jag har komit på att jag älskar det. Muse'um is tha shit. Superintressant och speciellt när man får lyssna oh kolla på dinosaurier, okej det var inga dinosaurier som pratade men asså ni fattar;P Kul i alla fall och vi blev nog lite taggade allihop på att ta med oss en varsin "raptor" med oss hem. Så otroligt coola,nu blir det "Juressic Park"maraton här alltså. Dinosaurier är sååå coola!

Jag fick reda på svenskaprovet oxå och jag fick VG,jippie. På matten gick det super för Linnea och mig tills vi kom på att det är 360 grader runt en cirkel och inte 180, hahah, lyckat. Men vi gjorde typ 8 uppgifter, we are the best för sjutton. 

Mamma sjutsade mig till stallet sedan och där borstade jag på Busan (som jag kallar henne). Hon var rastlös som få det märktes verkligen att hon stått i två dar. I dag blir det longering minsann. Men jag gillar henne något otroligt nu, världens finaste lilla ponny<3

Nu ska jag fortsätta att ha rast och sedan dra på lunch. Hoppas nån kommer tidigare till skolan så att man får sellis, hihi.

Pussar<3

XOXO Miss Emli 


Kommentarer
Postat av: linnea

Hahaha mattegenierna nr 1 såklart :D :D

2010-02-20 @ 08:56:29
URL: http://laow.blogg.se/
Postat av: stina

haha (a) jag är bra på att skriva uppsatser ;) fast inte i skolan...

2010-02-20 @ 14:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0