So sexy bitch

I morgon är det årets sista dag, fatta snabbt detta år har gått, värsta räserfarten ju:O Typ. Men det kommer bli en fett bra dag. Börjar med att sticka ut till ponnyn och tömköra, blir nog på banan så hon får jobba ordentligt i den djupa snön, sedan till pappa och fixa till kaninerna och plocka ihop pryls, typ mina högtalare, becouse they are needed tomorrow;P Då blir det RÖJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ! Med de bästa girlsen ever, me like<3 Först förar vi hos mig och sedan blire krooogen! Oj, vilket party vi kommer ha:D



Goooood att du bloggar så mkt Julle, skojj, skojj:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Julls

Vi ses imorgon! :D Jag kommer till dig! Kul att du uppskattar att jag bloggar lite :P

2010-12-30 @ 20:48:03
URL: http://jullett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0