Sega dator, argh

Blä, internet är typ fuckingapasegt! Hate it. Men iaf så today hade man först svenneska, stesstal hade jag och det gick faktiskt helt okej bra. Toppenskönt att ha det gjort:) Sedan var det lurre och after that hade vi yoga, gaaalet skönt vare, slappnar av så bra. Skulle vilja vara bra på det och görat massa hemma. Men men, som vanligt så hinner jag inte, och knappt kommer jag ihåg vad vi gjorde, förutom hundgrejjen, hehe:P Och när man skulle ha fötterna över huvet på golvet, ramlade x-antal ggr kan man ju säga, hehe(A).

Pluggade massa sedan så nu har man "bara" :

* Religion

* Sjukdomsboken

* Idrottslektionsplanering

...kvar. SUCK!

Men iaf så stannade jag, Linne, Bec, Stina, Pelle och Julle kvar efter och pluggade/flammsade. Det blev Cupidosallad till midda denna day säger jag bara. Drog med till Willys för flickernas hemmainköp sedan oxå. Åhhhh, vill OXÅ ha my own place! Men tack folket för att ni är så sköna! You make my day, rätt många fressten;P

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0