St: George nästa?

Linne och jag stack till stallet och red ut i värmen, men det blåste faktiskt lite så det gick:) Red dressyr på en äng och jag säger bara det, min ponny är bäst. Hon jobbade så fint och var grymt duktig, guldponnyn<3


Tanis outfit for today:
Sadel: Nått konstigt märke, vet ej riktigt
Gjord: Globus
Schabrak: Loppisfynd:)
Padd: Equieline
Träns: Granngården, nått märke
Pannband: Golden Medal
Förbygel: Kingston
Lindor: Börjes

Haha, måste ju bara göra en sådan, haha.


Finaste hjärtat<3


Tävlingsponnin:P


Haha, fick inte riktigt med bakkärran där.


Har kommit på att hon har ett sådant sjukt fint steg, hon lyfter så sjukt mycket på fötterna.


Galopp, weii.


Älskar denna bild, gör inget att den är suddig, så sjukt fin!


Lyckligaste jag:)

Håller på att ladda över filmerna oxå via msn, och det är ju segt som fasen så ni får dem senare. Denna dag var toppen, Linne och jag hade så mysigt och Tanis var en pärla, jobbade som fasen. Jag är sååå glad över att jag har henne. Hon är bäst!

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0