Min Prinsessa

Red ut en stund själv idag på Tanis. Hon dummade sig lite när hon tyckte saker var läskiga men gick när jag sa till på skarpen. Jobbade henne på 8:or och volter i skritt och trav på en äng. Hon var så fin, spänd och lite tjafsig i början men lossnade sedan och var så duktig. Tog en liten galopp sedan oxå över fältet för att bara göra nått kul. Travade sedan så fint av lite grann. när vi skrittade hem sänkte hon huvudet och frustade flera gånger (och det är inget hon gör ofta, är väldigt uppspelt och vaken annars). Så himmla fin idag.min älskling. Det är sånnahär dagar som jag är så otroligt glad över att jag har henne, hon är toppen<3

 
Bytter till 135, sitter som en smäck.


Älsk<3


Todays outfit.


Älskar denna bild, blev sååå fin!

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0