I går och idag

Moi yesterday:




Jeans: NewYorker
Linne: Lexington
Kofta: Lindex

Hade mina beloved green braxes i går. Tror ni inte att när jag går över torget mellan Åhle'ns och Forum klockan 8 på morgonen ser en kille i exakt samma färg på sina byxor. Haha, tänkte nicka till honom som en vink liksom, men fegisen här gjorde det inte. Hahaha.

...

Idag var jag ju i stallet länge, så tog lite bilder på Bejbsan.


Hon fick stå med fleecfodrade i natt, det är så kallt nu och hon är en riktig liten lurv<3


Busan rullade sig förstås under tiden Ims skulle skos, så hon blev skruttis:)


Oj, vad högt nosgrimman kom, haha.


Tävlingsponnin<3




Haha, liiite svettig:P


Första gången hon fick fleecetäcke på sig sen i typ... maj? Torkade efter en välbehövlig avsvampning.


Med hetaste täcket förståss!


Och en dålig bild på Imse Pimsan oxå:)

Ska käka nu och sedan fixa lite i mitt rum typ, och blogga, förståss:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0