Trött, som vanligt

Sitter vid datan så sent på kvällarna nu att jag alltid är megatrött på morgonen, vilket iiiiinte är bra. Har fixat över money så nu ska Linnea och Elin få sina efterlängtade pengar, är seg som sjutton, I knowe.

Tanis var gull idag, som vanligt, men de var fortfarande ute när jag kom vid halv 8:O Tog snabbt in Imsan och älsk då de bara stod och frös vid grinden. Alla de andra ville ju oxå in men de blev insläppta efter 8. Asså jag gillar det INTE. De är inte så erfarna stallägarna och då  blir det sådär. Tycker så jäkla synd om dem när de står i regnet och verkligen VILL in. Vad är problemet liksom, när alltid minst en av dem är hemma. Usch!


Min älskling är finast, som vanligt<3

Borde läsa mina anteckningar till nationella i morgon men gör det till frukost istället då jag är liite för tierd nu. Så det blir till att sitta i typ 5 timmar i klassrummet i morgon, jippie, not. Men med smaskig macka, äpple och lite candy borde det ju funka, hehe.

Mår så dåligt nu över att jag inte äter som jag borde. Är otroligt onyttig hela tiden och det är inte bra. Men det är så svårt att sluta då jag i princip inte kan bestämma mig för något och sedan hålla det. Hur lyckades jag förut, mådde så mycket bättre då ju. Fyfasen vad dålig jag är, måste försöka och ändra på mig!

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0