Jäkla rubriker

Kommer aldrig på nått catchigt (stavning) som jag tycker passar.

Akkadag i dag då, först föreläsning med snygg-Axel, hehe, but it's true;P. Sedan löshoppning. Orkar inte skriva mer. To tha stable sedan då med Manda som jag träffade när jaf gick av bussen. Så blev en trevlig prommis till stallet. Min lilla gosis var duktig, har vilodag på onsdagar men tränade på att ta in henne i stallet själv och hon var duktig, fick morot och så gick vi ut igen. Betade lite oxå.

Sedan till Säva för dressyrlektion, tränade på sitsen idag. Red Lebina och det gick super, gillar henne. Har bara ridit ut på henne en gång tidigare så det var spännnande att testa na. Jobbade på ordentligt och hon blev rätt slut i avtravningen:)






Bilderna har mästerfotografen Filip tagit;)

Krirri är alltid imponerad av att jag rider hästarna så bra, kanske att jag verkat dålig eller nått förut.
Kul är det i alla fall. :)

Bilder från i lördags, för fler gå in på Vip:s hemsida;P




Partygänget;P

Tur att inga fler dansbilder kom upp på mig, ser galen ut på den som finns, haha.

Fressten, tycker ni inte att jag borde skaffa nån snygg design? En massa rosa och fint. Linnea, hejsan, får man flörta till sig lite hjälp där, hehe.  Skulle vara nice då jag tröttnat på denna tråkiga, headern är dock utmärkt made by Jesse:)

Nepp, har verkligen inte tid med detta. Borde egentligen sova redan då jag helst vill se ut som en människa i morgon och inte en sombis. Så natti, natti;)

Pussar<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Stina för typ 100:e gången :p

Mycket trevliga bilder, både ridbilder och partybilder - känns som att du är en riktig linslus;)



Nu ska jag ge upp för ett tag tror jag, innan jag kommenterar sönder din blogg hahaha.

2010-08-08 @ 10:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0