Fika och Hanna

Igår blev det stan och fikade med Hanna, Sessan, Sass och Lisa. Vi gick till Storken och jag käkade en supermumsig lax- och spenatpaj och en biskvie och en knasig juice. Sedan fick Sass sin presse och hon blev megahappy. Jippie. Efter skvaller och mys så drog jag, Hanna och Sessan till hemköp för inhandling av frukt. Sassa och Lisa drog typ till Synsam eller nått till nån optiker, hoppas det gick bra Lisis<3 Efter ett besök på Clas ohlson oxå för att Hanna skulle köpa rosa snigelreflexer så köpte jag slingfärg oxå innan fressten, hahha. Vi gick till Katte sedan och kollade runt lite för Hanna behöver lära sig, då såg vi Carolin af ugglas och Hanna sa -"Vilka stora skor ni har" Hahahahah. Hon menade skåp, hahah. Sedan hem till mamma och vidare med bil hem till pappa. I bilen kom jag på roligaste grejjen, Hanna fixar ju allt så om du har problem, ring Hanna. Mohaha. Näe vi kom hem gjorde vi typ sallad och sedan käkade vi. Pics kommer sedan, typ ikväll, datan är seg som fan nu sååå...
 Aja pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0