På myshumör

Skoldagen gick i rasande fart och efter att ha suttit på busse i typ en timme med Nea och ett yberirriterande ljud från bussen så var man hemma. Höll på att frysa mina öron på vägen hem. Såå kallt. Men men är nu hemma och pluggar inför morgondsagens "underbara" MEGAprov. Ett slutprov för en HEL kurs. Hoppas det går bra. Spelet ska vara klart på fredag oxå så det är mycket att stå i nu.

 Men åhhh vad jag bara vill vara ledig imorrn så man kan krypa ner i soffan med mysdress och täcke och käka godis, massa choklad och kolla på nån skojjig movie. Fatta vad mysigt det vore...


En bild på min snygga filt.


Hämtade TV:n hos Hanna igår fressten, tack för den, den funkar prima. Tackar, tackar:)

Men nu ska jag fortsätta plugga, blä, vill va hos mamma, det är mysigare där. Haha mammagris man är, nej men men trivs bättre där nu än här, typ. Livet är hårt ibland, tyvärr.


"Glömm dina bekymmer,
imorgon kommer nya"

Xo Xo Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha så bra att den funkar :) <3

2009-10-15 @ 19:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0