Snö och mörker

Det har typ snöat hela dan idag ju. Och usch vad mörkt det är ute nu, man vill ju verkligen inte gå ut liksom även om man skulle behöva en ordentlig promenix om dan liksom:O Skulle ju skriva igår men pallade faktiskt inte, men nu gör jag, typ. Så i söndags kom Hanna, Bec och jag på bästa ide'en att de skulkle sleepa över en natt till hos pappa denna gång. Vi vaknade av mamma 12.10 så vi hann inte med så mycket denna dag, typ en underbar prommis med Tonsan bara:


Vi. Fin bild, tack Bec.


Becky goes cute med klackar i leran.


Och självklart var älskling med oxå i nya snyggtäcket.


Finaste bilden Bec tog på älskling<3



Efter promenaden, ett stopp i wik och käka pepparkakor och sedan hem i mörkret, så satt vi oss och kollade på "Benjamin Buttons otroliga liv". Älskar den movien, såg ju den på bio med Bec förut men hade glöm hur otroligt megahet han är i den filmen, Brad Pitt altså, och när han är ung inte gammling, hahah. Har DU inte sett den så måste du fan göra det, den äger hårt. Sedan lagade vi en godkänd middag med kokt falukorv i korvstroganof med ris, haha, men det var helt klart godkännt. Sedan blev det data och sedan sleep.

Men om Bec och jag var trötta sedan alltså. Men hos Lotta hade Snoddas, Doddley och Kalle fått flytta in i nya stallet och Pressen och Bamse flyttar dit nu med. Lyxigt med shettis i nytt stall, haha. Men dedt är de värda, gulleponnyerna<3 Jo vi longerade Tajpas och Pressen, båda gick bra även om Tajpen gick bättre.

Jo och nu kommer bilderna på skorna som jag vill köpa.
FUCK IT det funkar inte att lägga upp deras bilder, argh vad sur jag  blir. Åhhhh, äsch.

Aja läste slut "När jag hör din röst" idag, ÄLSKAR dessa böcker, de är så underbara. Längtar tills New Moon kommer.
 Nepp, nu ska jag kolla runt lite på lite bloggisar och sedan dega framför TV:n med min hemmagjorda hallonglass, mims.

Älskar er som läser, pussar<3

XO XO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0