Snabb vecka

Alltså, igår var det onsdag och jag red Camaro på markarbetet. Det gick bra, gillar den hästen mer och mer för varje gång. Dock hade jag spänt åt västen (som inte sitter så megabra, vill köpa ny) så hårt så att jag knappt kunde andas, flåsade omkring och tuppade nästan av tills jag spände upp den lite. Inte bra. Men men, ska ha Camris på maskeradhoppningen nästa vecka och jag ska vara isprinsessa. Blir kul.

Sedan på kvällen haede vi teori på Säva och käkade massa gott efterson alla rammlade av förra gången, dock var jag inte lika duktig att ta med nått men det gick ändå. Vi pratade om sitsen och det var kul och nyttigt.

Denna dag så har vi klippt ihop alla scener i filmen och fixat och trixat med massa. Tillslut så blev det riktigt bra efter att Rasmus hjälpt oss ganska mycket;)

Lunchade med Sass idag, var mysigt. Göra om helt klart, speciellt när hon fick käka gratis.Hihi.

Efter vi var klara med allt i skolan vilket blev typ vid halv 6 tiden typ så traskade jag, Hanna och Bec till Spegeln för att se New Moon. Jag säger bara oj, oj, oj. Herre min skapare vad de är snygga, har alldrig blivit så exalterad (eller vad man nu säger) över en film. Satt och liksom glodde på duken, blev nästan rädd att ögonen skulle ploppa ut när Jacob gick omkring och bara var såååååå het. OMG asså, det borde fasen vara olagligt att vara sådär snygg. Älskar dessa filmer. Edward och Jacob skulle man ju gärna typ ha i fickan så man kunde plocka upp dem och kolla på dem när man ville det, vilket i och för sig skulle vara hela tiden. Hehe, sååå snygga. Dessa filmer skulle man kunna titta på 10 gånger om dagen i resten av sitt liv och ändå aldrig tröttna. OJ vad bra de är.




Japp nu har jag sagt det, hihi.
Tomorrow äre först engelska, som jag tyvärr tycker är rätt tråkig, tycker inte riktigt att jag utvecklas och sedan matte. Och efter det så är det, tamtatadam...filmgala. Är fett tagg på att se de andra filmerna.Och självklart skratta åt vår egen, hehe.
Ska sedan till Britta och städa och sedan hem igen till mamma och typ försöka att inte softa för mycket, måste hitta på nått. Aja, intressesmurfarna antecknar intresserat. Natti, natti och puss, puss.

XO XO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: jessica

gick det bra med filmen när jag gått?:)eller fick ni vänta länge.

2009-11-27 @ 07:07:22
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kirsten Stewart är snygg meee! :O :D

2009-12-04 @ 11:43:49
URL: http://amandasdrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

EDWARD ÄR SNYGGAST ASSÅ SHIT BARA TANKEN AV HONOM GÖR MIG GALEN HAHAHAHHAHAH SÅ JÄVLA HEEEEEEEEEET. ASSÅ JAG BLIR KÄR I DEM EDWARD OCH BELLA PASSAR SÅ SJUKT BRA IHOP ASSÅ HERRE MIN SKAPARE ELLER HUR MAN SÄGER MEN SHIT ASSÅ GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR JAG VILL SE DEN IGEN NUNUNUNUNUNU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄLSKA DEEEEEEEEEEEEEM , detta inlägg låter så jävla fjortis -.- men asså jag menar de jag skrivit så HEEEEEETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!! <3333333333333

2009-12-10 @ 18:30:47
URL: http://johannasdagariord.blogg.se/
Postat av: Stina, igeeen

Jag är nog den enda som inte sett en enda av de filmerna :p

2010-08-08 @ 10:46:11
Postat av: Stina, igeeen

Jag är nog den enda som inte sett en enda av de filmerna :p

2010-08-08 @ 10:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0