Nyårsafton

Sitter här nu och har läst bloggar, väntar på att det förbannade håret ska torka så att jag kan platta det, mamma tog med sig fönen till Mjölby. Har städat som en galning och tagit en hurtig promenad. Duschat oxå såklart och ska nu snart sätta igång med plattningen. Gud vad kul vi kommer att få det ikväll girls. Längtar;)

Har fixat in alla mina bilder på hårddisken nu, skönt att ha allt sammlat, så nu kan jag inte lägga upp någon bild, orkar inte.
 
Läser Twilight för andra gången nu igen och älskar Edward mer och mer för varje sida, alltså kan man vara mer underbar eller? Eh, nej tror inte det. Vill ha ett litet maraton med er tjejer när New Moon kommer ut på dvd, kul det skulle vara va?! Ett gäng dreglande brudar, hahaha, men seriöst de är så grymt snygga, haha.

Nepp nu måste jag faktiskt dra.
Men folk får ha en kul kväll och natt. Är det nyårsafton så är det ju liksom, hehe.  Så...GOTT NYTT ÅR!!

Kyssar<3

XO XO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var trevligt att träffa dig igår ^^ Mysigt att ha någon att gå hem med :)

Ha det underbart, och gott nytt år igen! Puss <3

2010-01-01 @ 15:12:21
URL: http://arbiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0