Lucia

Sanka Lucia kom med sina ljus,
det var just därför som vi har komit till ditt hus...
Tror inte riktigt att den går så men..
Det är Lucia och tredje advent gott folk. Känner att jag inte riktigt gjord det julfint och juligt här på bloggen, så därför laddar jag upp några julebilder.
Igår lördag så stack Bec och jag efter frukost med Hanna till Hööks. Köpte träns, grimma, torrshampoo och glanssprej till Peppe. Sedan tog vi e sväng till Granngården oxå, där köppte vi två fleecetäcken. Behöver dock sy upp dessa p.g.a att de var liiite stora, hehe. När vi väl var i stallet så provade vi allt och de satt så fint. Han är grymt snygg i tränset. Bilder på grejjerna och Peppe kommer:)
Idag vaknade jag sent och har tagit det almänt chill. Kollat på lite filmer på TV:n, städat, lussefikat med mamma och jolle och nu sitter jag här hos pappa. Hatar denna Macdator, jag vill göra blanksteg mellan styckena, men nej det vill inte datan, argh...
En bild till, ska sedan sy lite.
Julgranen hos pappa för massvis med år sedan.
Sitter här i Jolles julklappströja från förra året som han växt ur. Gud vad praktiskt det är med brorsor;) Jättemysig.

Xo Xo Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0