Jippie

Ni verkar ju vara jättepeppade ni med på min ide', vad kul. Det går en buss 9:an som stannar utanför mitt hus typ, praktiskt eller vad, hehe. Har ni något bra förslag på vad vi ska käka? Ska vi köpa pizza från pizzerian nära mig eller ska vi äta nått annat?
Mycket har hänt sedan jag uppdaterade ordentligt sist. Det har hunnit vara julafton, den bästa dagen på året enligt mig, jag har varit massa i stallet och på stan oxå. Har tolkat efter Pressen, grymt kul, och ridit Kalle en massa. ÄLSKAR att vara hos Lotta. Ska dit imorgon igen.
Igår var Bec och jag på stan och fyndade lite prylar. Jag köpte 2 koftor, en gosig halsduk, ett linne och en urläcker dataväska. Underbara bilder kommer, hehe.
Gick sedan på bio med Plingen, Ika E och två killar jag inte kan komma på namnen på just nu, hihi. Vi såg som sagt Avatar och jisses vad den var bra. SE den, helst i 3D vilket var grymt coolt.
Idag kom armbanden, som Bec och jag beställt från cocoo. Så nöjd. Älskar mitt rosa.
Ha det bra, pussisar.
XO XO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: stina

Yes det här kommer bli jättekul! Jag och Julle hade en idé om att vi kanske kan göra oss i ordning hos dig, och kanske fixa hemmagjord pizza! Alltså att det finns ost och tomatsås till alla, sen kan man ta med sig om man t.ex. vill ha räkor på :) hum...klockan sex dök upp i mitt huvud, men kanske måste vara tidigare om vi ska göra oss iordning också? Förslag som sagt! :D

2009-12-28 @ 17:03:34
URL: http://stinameidell.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker det stina skriver låter ganska bra:) men kanske vid fem eller något i stället för sex om vi ska äta och sånt, pizza låter kanon bra:)



2009-12-28 @ 17:09:35
Postat av: elin

Låter super =) men vågar inte åka till dig själv. Kommer hammna helt åt skogen då XD Men får höra med Stina om hon kan vara min guide som vanligt hihi =)

2009-12-28 @ 17:28:46
URL: http://ellasrum.blogg.se/
Postat av: Bec

Tjohoo va kul :) ja fem tiden tycker jag låter bra :)

2009-12-28 @ 17:28:55
URL: http://becces.blogg.se/
Postat av: linnea

sv; tack så himla mkt!<3



Synd att jag redan hade gjort planer för nyårsafton, jag vill ju vara med er då ju!:( Men jag kanske stöter på er nånstans nån gång under kvällen! =)

2009-12-28 @ 18:08:24
URL: http://laow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0