Herre gud

Ojsan ojsan så länge sedan det var jag skrev något här på bloggen, en hel vecka, uschane mig vad dåligt. MEN ja har hafte e så totalt yberstressig vecka så jag har knappt hunnit med att andas. Har mått pyton p.g.a att jag varit så stressad, men det har nog alla varit denna vecka.
I måndags så var jag hos Lotta, bec var sjuk. Vi löshoppade Snoddas och Esse och de var så duktiga även om Snaddas sprang i slow motion, hihi. Sedan en sväng med Pressen förstås. Gullis. Lotta och jag bestämde oss för att vi ville ha snö, det var ju bara lite fruset då.
I tisdags vaknade jag och kollade ut genom fönstret och såg... SNÖ och en helmassa desutom, jippie. Lycklig som få säger jag bara. Bec och jag tog oss en sväng på stan på morgonen och åkte efter lunchen till akka för repetition av showen.
I onsdags så hade vi Realgymnasiets julmys, vilket blev väldigt lyckat tycker jag, mysigt när vi gör något allihopa, good work elevrådet:) Tog även det fasansfulla sprutan. Hjälp, men seriöst den kändes inte ens. Sedan en snabbis till Pepsi och sedan till Säva. Re Cannon och det gick väll sådär. Hade ingen riktig ork men men. Denna dag var det brorsans birthday, jippie, hela 16 år är han nu, GRATTIS Jolle.
I torsadgs hade vi projekt hela dan, var först i skolan och sean ute på Akka för sista genrepet. Jag blev självklart sjukis av sprutjäkeln och tuppade nästan av. Men klassen jobbade på som bara den och vi äger ju så.  Åkte raka vägen hem sedn och gick och la mig vi 7.
Denna dag var man faktiskt pigg som en mört och åkte till stallet vid 8. Bec och jag gjorde Pressen fin med flätor, lindor och nytt vintertäcke. Han är väl för söt. Sedan körde Lotta oss till Akka och där fick vi låna en hage,snällt:) Alltså sedan hade vi ju showen. Det var så jäkla kul, och oj vad vi kämpade allihop, är så stolt över vår klkass. Pappa filmade så när jag blir duktig och lägger upp filmer på youtube så får ni se. Själv var man med på tömkörningen(förstås) men Pressen, sedan som fuktionär hit och dit och i gymkhanan på Jeflin(som skötte sig väldigt bra för övrigt). Oj vad man var slut sedan. Alla var så jäkla bra, och det blev väldigt pampigt med all bra musik.
Nu orkar jag faktiskt inte skriva nått mer på pappas blädator. Hoppas du orkat läsa. Längtar efter min data nu.
Pussisar.
XO XO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: linnea

sv; jaaa, det hoppas jag också! :)

2009-12-21 @ 09:15:48
URL: http://laow.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej hopp i Millaskogen. Du gör långa inlägg :O... Men det gör inget!

Hoppas att träffa dig snart! Puss

2009-12-21 @ 18:19:55
URL: http://arbiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0