Fredag

Mina rubriker blir bara bättre och bättre känner jag, hehe.
Började denna morgon som vanligt eller ja typ. Kolla på julkalendern, japp det är ett måste såhär i juletider och fixade mig. Sedan vart det till skolan för den ybersega engelskan och sedan extraengelskan som nog både jag och Amanda kan hålla med om är riktigt tråkig och lång, haha. Men försökte i alla fall räkna lite matte. Sedan lunch och sedan matteprov. Gick väll sådär, vet inte riktigt, eller ja rätt dåligt då. Sedan projekt. Känns som ett populärt ämne att skriva om nu, men det gick bättre idag, tråkigt dock att några gick hem. Hoppas inget mer knas blir nu.Men sånt händer även den bästa klassen.Tyvär. Stack sedan och städade.
Har ett stort(passande) problem just nu, hatar det, får mig att må så grymt dåligt. Vet orsaken och det gör mig ännu ledsnare. Måste ta tag i det och fixa det, det får inte fortsätta såhär, det är hemskt.
Vill bara att allt ska vara bra. Gör att jag mår dåligt annars oxå, åhhh varför just jag.
Kollar på Idol, vet inte vem jag vill inte ska stanna kvar, eller jo asså jag hejjar självklart mest på Erik. tror jag blir gladast om Calle stannar.
Äsch vill inte skriva mer.
Ha en underbar helg nu allesamman, pussar<3
XO XO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0