This starts to get boring

Legat i sängen hela dagen igen. Kollat på två skivor med WD och har nu fått feber igen. Känns kanon! Blir hemma i morgon med så är jag förhoppningsvis fit for fight igen på fredag. Har ju världens helg framför mig och vill inte missa en sekund utav den!
 
Hade nada aptit i går och åt endast pyttelite pasta och glass, på hela dagen. Har ätit mer idag, men har fortfarande inget sug efter mat eller gottis alls. Tänkte bli fit inför lördag då jag ska ha min slimmade klänning...nejdå, den är snyggare med gravidmage till.
 
 Meeeeeen jag har fett tråkigt iaf, så det är okej att tycka jättesynd om mig.
 
Btw, skaffa inte pojkvän, för då kan ni inte ses när man är sjuk, och då blir man typ galen, saknar honom apamycket och det är inte kul, mrrrr:/
 
Okej, ska väl ta och slänga in ett kul inlägg också och sedan blir det WD igen, plus lite chips som jag ska lyckas knapra i mig. 
 
Puss (på foten så ni slipper bli smittade).
 
 
Min TanBanan i somras, älskade lilla skrutten<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0