Hey lovers

Hej på er, hur är lägonet? Med mig är det typ hur bra som helst. Har haft en apskön helg med vänner, familj och pojkvän. (Trodde inte jag skulle kunna säga det ordet på länge, men det är ju sant, jag har faktiskt en, pojkvän alltså).

I lördag på kvällen kom Erik och sedan blev det middag med Britta och Ove också. Sedan drog Erik och jag på inflyttningsfest hos hans polare. Nice, nice:)

I går drog jag ut och red med Julle. Vi var ute i snön och solen, bara njöt av att vara vi och hästarna:) När jag kom hem drog Erik och jag på middag hos pappa. Sjukt god mat och fina presenter, ni får bild i kväll.

Bästa helgen på länge<3


Busungarna på sina ponnys igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0