Tänk vilken härlig daaag

Haft en helskön dag i goda vänners lag, säger man så?! Emma och jag rattade oss iaf till Hööks där jag hittade mkt fint. Kom hem med bara bra grejer för en gångs skull:) Nytt dressyrspö(använder aldrig mitt egna då jag inte gillar det) glycerintvål och en dammborste. Finfina grejer! Blev ett stopp på IKEA också för käk och minishopping, stallgrejer bara plus en dörrmatta hem. Det kändes super med tjejen som kollade stallplatsen, hoppas på henne:) När jag kom hem blev det middag hos moi. Stina och Julle kom och vi käkade mums på ballefjongen och snackade runt. Mysfaktorn var stor! Har helt enkelt haft en redigt skön sommardag, shorts hela dagen och glajerna på. I morgon blir det work igen, härligt, härligt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0