Hey I just met you

Helgen har verkligen varit hur skön som helst! I fredags blev Stina, jag och Julle hämtade av Mange och skjutsade hela vägen till Stenhamra. Självklart med ett pit stopp på Donken. När vi kom hem klappade vi på Simpeman och spanade in kaninerna, och självklart hälsade vi på Anika och Empa innan vi totaldäckade. I lördags blev det full rulle, fireri av brudarna som fyllt/fyller år stod på schemat denna dag. Kockar blev vi allihopa och även lastbärare, typ:P Sedan kom folket och det blev brännboll för hela slanten, Stinas och mitt lag vann! Efter maten och massa mumsiga tårtor(made by Emelie) drog vi ner till badet och badade järnet. Hur varmt och skönt som helst, visst Rasmus?!:P Igår badade vi igen, hoppade från hopptornet även denna dag, så tuff jag är alltså! Stina frisören kirrade sedan barret på både mig och Julle, så har nu slungor igen, efter att ha pratat om det i typ 2 år(A) Efter en fet lunch, kubbspel och kloklippning av dem små drog vi en repa med bilen, när dem andra dansade. Körde fel, och körde fel och körde rätt. Till Ljomi(rätt stavning?). Äntligen har jag träffat Julles drömman, snygg var han, en riktig lurvmysis:) Sedan blev det partybilen med hela gänget hem till Muppsala igen. Har btw blivit en oduktig tjej, både druckit läsk och käkat hamburgare denna helg, hmmm...:P Är riktigt nöjd att jag följde med redan på fredagen, det var helgött! Julle, prepare på att jag kommer vilja följa med nästa gång med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0