Snacka heldag

Cathrine och jag drog ut till stellet, efter ett stopp på Mackedonken för ett inköp av massor med nuggets(A). Fotade Qinne och satt oss och käkade, det var inga hungriga brudar efter den måltiden kan jag lova. Sedan kom pappa och vi kopplade på transporten och körde till Åby gård och hämtade massor med hö. När vi kom hem lassade vi upp allt på skullen och höll typ på att tuppa av av trötthet efter, men då var det bara att sätta igång med mockning och fixeri av stallet.

Tanis fick vila idag, både Cathrine och jag var heltrötta och jag tror att jag håller på att bli förkyld, för jag är extra trött:( Men åkte sedan till stan och letade(!) efter en jäkla damsugare på någon mack som vi kunde städa bilen med. Lämnade och bytte bil och drog till Maxi för handling. SÅ jag fick min semla iaf:)

Vilke dag! Heldag.se alltså. Men det är ju det vi är bäst på:) I morgon blir det morgonsläppet i stallet med Cathrine och sedan drar vi runt stan och shoppar hästgrejer. Typ morötter, boots, liniment och en till rosa vattenhink.

NU ska jag sooooooova! Natti, natti babes<3


Jag och mitt <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0