Sweeeet, dude

Tjaaaa, nu sprängdes Linnes korv, i kastrullen alltså:P Hahahaghahahah!

På jobbet, snabb lunch så att jag hinner blogga lite oxå:P Hehehe(A)

Efter worket, juste jag ska få fortsätta en vecka till. I dag får vi reda på om vi dfår en månad till, HOPPAS! Aja, efter jobbet ska jag till stallet och mocka, fixa foder och gosa lite med ponnyhesten. Sen är det rusch hem och filmkväll som gäller:P

Jag har btw total blackout när det g'äller music, help me! Jag kommer inte på nått. I am the DJ today, och så kommer jag inte på ett skit. SUCK! Pluus att Spotifyn vi använder inte är connektad till Face så vi kan inte ta mina YBERbraiga listor:P

Aja, tjingeling lovers!


OLD pic:P



Kommentarer
Postat av: linnea

AHAHAHAHAHAHAHHA "nu sprängdes Linnes korv" HAHAHAHAAHAHAHAHAHAH

2011-09-23 @ 17:45:27
URL: http://linnealauras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0