Lite lagom glad brud

Just nu är jag så arg så jag tror att jag ska spricka! Det var planerat att vi skulle ha söndagsmiddag i kväll, och så ringer pappa för typ en halvtimme sedan och säger att det inte blir något. Jag har varit hemma hela dagen för att städa en massa och så. Tänkte att Tanis kan få vila för det passa bra idag och så kunde jag åka förbi och fixa maten till henne i samma veva som pappa hämtar mig vid bussen. Men neeeeejdå, så nu måste jag dra ut till stallet för att fixa maten bara, blev så lack! Dessutom är filen slut och i och med att jag knappt ätit luch blev jag ännu argare! Så nu sitter jag här och dampar för mig själv.

Men jag pallar fan inte dra hem igen, gå till bussen, åka buss och cykla hem, så jag sover hos pappa. Jag vill ha körkort och bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0